Klantenservice & Contact

Onze vermelding op http://www.keurmerk.info

ONZE GEGEVENS

Sazou
Internet: www.sazou.nl
Algemene info: info@sazou.nl
Inkoop (Leveranciers) : inkoop@sazou.nl
Verkoop (Consument) : verkoop@sazou.nl

Whatsapp: 06 467 25 441
Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur

KvK 6497 54 87

Correspondentie/vestigingsadres: GEEN BEZOEK OF RETOUR ADRES
J.W. Frisostraat 9
3314 JN Dordrecht


KLACHTEN en AFHANDELING

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht aan ons kenbaar te maken door een ticket in je account aan te maken. Wij zullen de klacht in behandeling nemen en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan stellen wij je hiervan op de hoogte.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar sazou.nl bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »