Klantenservice & Contact

Onze vermelding op http://www.keurmerk.info

ONZE GEGEVENS

Sazou Jewels
Internet: www.sazou.nl
Algemene info: info@sazou.nl
Inkoop (Leveranciers) : inkoop@sazou.nl
Verkoop (Consument) : verkoop@sazou.nl

Whats-app: 06 467 25 441

Shoppen op de webshop:  24 uur per dag
 
Bereikbaarheid klantenservice:
maandag: 13.00 tot 17.00 uur
dinsdag t/m donderdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Vrijdag van 09.00 tot 15.30 uur

KvK 6497 54 87

Correspondentie/vestigingsadres: GEEN BEZOEK OF RETOUR ADRES
J.W. Frisostraat 9
3314 JN Dordrecht


KLACHTEN en AFHANDELING

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening of wanneer een product toch niet in correcte staat bij je arriveert. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht aan ons kenbaar te maken door een ticket in je account aan te maken. Wij zullen de klacht in behandeling nemen en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan stellen wij je hiervan op de hoogte.

Mocht je niet tevreden zijn over de afhandeling, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Sazou Jewels bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Oorbellen en Piercings kunnen uit hygiënisch oogpunt (zie artikel 10 paragraaf 5 van de Algemene Voorwaarden) niet geruild of terug gestuurd worden. Overtuig uzelf ervan dat bij aankoop (ontvangst) de oorbellen in goede staat zijn.  

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »